Followers

Dapat FM dari sahabat blogger lagi!


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, masih diberi kekuatan untuk menaip di sini. Dan masih lagi mempunyai rakan blogger yang selalu memberi komen dan memberi 'sesuatu'. Terima kasih kerana masih mengingati diri ini.

Hari ini abah saya cakap, ada surat untuk saya. Bersampul coklat. Selalunya sampul coklat ni urusan rasmi. Tertanya-tanya jugak, urusan apakah itu.





Tapi bila tengok sampul, dah boleh agak siapa pengirimnya. =)

Terima kasih Kak Anne kerana memberi cenderahati FM dari Bandung ni.
Appreciate it very much.

Ok, sekian entry hari ini :)


6 orang nak bagi idea:

  1. baguslah dah sampai..risau gak.akak tak sempat nak ke pos ofis..amik je sampul surat opis and suruh jek budak opis masukkan kat dlm tong surat...hehe

    ReplyDelete
  2. heeehehe..akhirnya sampai.

    ReplyDelete