Followers

Tuesday, May 1, 2012

Selamat Hari Buruh dan Burger Bakar



Assalamualaikum w.b.t.


Selamat Hari Pekerja. Hampir semua orang bercuti kan kecuali barisan pertahanan macam askar dan polis dan mungkin mereka yang bekerja di sektor swasta. Jangan bersedih ye..Anda juga pasti akan dapat cuti jugak nanti :).


Sekarang ni, sana sini orang bercerita tentang burger bakar. Meleleh je air liur membaca dan melihatnya. Teringin la jugak nak mencuba tetapi kat Perlis ni, setahu saya burger bakar ni takde lagi. Ke dah ada cuma saya je yang tak tau? Sesiapa yang tahu, sila la kabor kepada ambo ye ;p Apa hal cakap pantai timur ni?Oh, tadi tengok cerita Senyuman di Kuala Lumpur, pelakon tu goyak klate. Comel. Hehe..


Sebulan yang lepas, glamour kejap dengan Burger Bakar Kaw Kaw...

Sumber Gambar



Kemudian Burger Bakar Rawang

Sumber Sini



Tadi tengah berblog walking, terbaca tentang Burger Kukus di Puncak Alam pulak...

Sumber Gambar


Huhu...semua jauh jauh...macam mana nak rasa ni...Kena tunggu pergi sana dulu la, baru dapat makan burger-burger yang enak ni.. ;'(


Ada sesiapa dah pernah makan burger bakar sebelah utara tak??




4 comments:

  1. bestnyer.... nak makan jugak...

    ReplyDelete
  2. Selamat hari buruh.. saya kerja..

    ReplyDelete
  3. hehe...klw xjumpe tmpt juai bege bakar buat sendiri je, mcm kwn akk, mls nk q dia wat sndri

    ReplyDelete
  4. sdpnya.. menyesal bukk blog ni tgh2 mlm..grrrrr. haha

    ReplyDelete