Thursday, June 14, 2012

Once Upon A Time ...

Assalamualaikum w.b.t.

Baru-baru ni saya ada melayan satu beberapa english series. Antaranya Once Upon A Time dan Jane By Design....Korean drama pun saya layan. Sebelum ni saya tengok gitu gitu je cerita Seciret Garden, tapi sebab dah tayang kat tv. So kali ni saya tengok betul-betul. Sedih jugak cerita tu.

Baiklah, entry ni saya nak cerita tentang Once Upon A Time. Sangat best sebab dalam cerita ni, pelbagai watak fairytale yang pernah kita baca semasa zaman kanak-kanak dulu diwujudkan. Tetapi, bukan dalam bentuk never ending stories.





Watak utama, mak tiri snow white yang sangat jahat dan Rumplestitskin. Cerita dia macam cerita snow white jugak, seorang mak tiri yang berusaha untuk menyusahkan hidup anak tiri diri dia dan sangat pentingkan diri sendiri. Dalam masa yang sama, setiap episod akan ada watak watak fairytale yang lain macam cinderella, beauty and the beast dan aladdin.

Tak sabar tunggu season 2. =)


Sumber gambar: Google


No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend