Followers

Friday, June 22, 2012

Salam Jumaat :)


Assalamualaikum w.b.t

Salam Jumaat.

Dah hari jumaat, 2 hari lagi, dah mula minggu baru. Dan masuk bulan baru. Dah nak masuk bulan Sya'aban, kemudian Ramadhan. Subhanallah. Sekarang, masa sangat-sangat pantas Kalau asyik terleka, rugi lah kita. Mengenang diri sendiri T___T, hari-hari yang berlalu, kadang-kadang kosong je. Bersemangatlah...

Tadi log in Nuffnang. Dah lama tak bukak. Alhamdulilah. Bertambah la sikit sikit. Syukur dengan nikmat yang ada.


Lepas tu, tengok statistics. Hehe, sedih je tengok tapi takpela. Ada jugak kan orang view blog kita.




Keyword pasal nak hilangkan parut. Saya pun nak cari apa produk yang dapat hilangkan parut. Tak jumpa-jumpa yang betul-betul berkesan pun.

Ok, sekian entry jumaat. Wassalam.



1 comment: