Followers

Tak berapa hari je lagi...

Assalamualaikum w.b.t


Hari ni dah masuk hari Khamis. Esok dah hari Jumaat, lusa hari Sabtu. InsyaAlah, umat Islam di Malaysia khususnya, dan kawasan-kawasan yang seangkatan dengannya akan menyambut bulan Ramadan Al Mubarak. Secara peribadi, saya masih tak percaya yang Ramadan hanya beberapa hari bakal menjelma. Pejam celik, pejam celik, sekejap je dah masuk pertengahan tahun 2012.

Harapan saya agar Ramadan kali ni akan menjadi lebih bermakna dan lebih baik dari tahun-tahun yang lepas. Nak ucap selamat menyambut Ramadan, rasa macam awal lagi la pulak. Apa-apa pun, persiapkan lah diri untuk melalui Ramadan kali ini. Hutang yang ada, cepat-cepat selesaikan.



0 orang nak bagi idea:

Post a Comment