Followers

Gambar walimah ustaz don dan husna



Assalamualaikum w.b.t.


Selamat berhujung minggu. Mesti dah ramai balik dari kampung. Esok dah start bekerja balik. Apekah mood anda sekarang? Hehe

Untuk hari minggu ni, saya nak kongsi dengan anda semua gambar-gambar di hari akad nikah ustaz don dan pasangannya husna. Rasa tak lengkap jika tak up entry bergambar pulak selepas Entry ni mendapat sambutan ramai. Hihihi...


Well, let pictures do the talking =)


 ustaz don yang segak berbaju melayu. Biasa kita tengok pakai jubah je.






Husna yang manis.

 

Sweet sangat la diorang ni.



 Ala...sweet lagi la..



 All pictures are credited to Artmosphere Photography








1 orang nak bagi idea:

  1. semoga jodoh mereka berpanjangan dan bahagia dunia akhirat..
    Amin... :)

    ReplyDelete