Followers

Friday, August 24, 2012

Sebab nila setitik, habis semua susu rosak

Assalamualaikum w.b.t.


Orang kerajaan masih bercuti lagi ke??

Dah dua hari saya kol satu ofis ni. Tak berjawab. Kol pagi..errkk..tengahari dah pon...then petang pun kol jugak. Still tak menjawab. Persoalan, adakah mereka masih bercuti ataupun sengaja tak nak jawab telefon?Sebabnya, saya pernah tengok dengan mata kepala saya sendiri ni, staff kerajaan sengaja tak jawab panggilan telefon orang. Geram jugak sebab kadang-kadang disebabkan mereka-mereka yang macam ni la, boleh merosakkan imej kerajaan.

Takpela, kita fikir yang positif la. Masih bercuti lagi kot. Harapnya next week dah start keje la ye kak.

Haihh..dah stuck keje macam ni.



No comments:

Post a Comment