Followers

Walimah Ustaz Don dan Husna =)

Assalamualaikum w.b.t.


Hari ni nak ada ternampak kat satu blog, entry pasal tarikh nikah ustaz don. Haihh, ustaz favourite tu, kena kepochi sikit =D.


Ni kad kahwin ustaz don dengan pasangannya. Cute jugak ;)


Sumber : Melyssa Nadiea

Kata sumber nya, walimah sebelah Pualau Pinang adalah pada 25 hb Ogos, hujung bulan ni. Manakala sebelah kajang, Selangor adalah 1 september 2012. Nikah bulan Syawal ;)


Tahniah Ustaz Don dan pasangan. Semoga bahagia hingga ke syurga. InsyaAllah.


*Patutla ada la dalam satu episod 30 minit ustaz don baru-baru ni, beliau ada tercakap pasal kenduri kahwin lepas raya. Kan ramai orang nak buat majlis kenduri kahwin lepas raya ni.Adala topik apa tah. Tak ingat. Tapi time beliau bercakap pasal tu, nampak riak wajah beliau, malu-malu gitu.

Kredit tentang berita ini untuk :
http://melyssanadiea.blogspot.com/2012/08/walimatul-urus-dari-ustaz-don-daniyal.html
http://zamani84.blogspot.com/2012/08/tarikh-perkahwinan-ustaz-don-daniyal.html





9 orang nak bagi idea:

  1. Wahhh cantik la kad kawen ustaz Don, karikatur ustaz pun nampak real..

    Tahniah Ustaz Don ;D

    ReplyDelete
  2. suka gak die ni..suka dgr die ckp loghat penang tu...

    ReplyDelete
  3. singgah dan follow sini..
    :)

    http://dengarisaya.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Husna tu student tajaan tempat Ty kerja. beruntung ...

    ReplyDelete
  5. tahniah utk ustaz don!
    comelnye kad..
    hihi

    ReplyDelete
  6. MJ : nampak lebih kurang je kan :)

    AR : sedap je dia ckp kan.lawak pun blh tahan.kadang2 kita dgr pun nak tergelak.

    HKE : terima kasih singgah di sini.nnt sy jenguk blog kamu

    IY : yeke?ty kje kat mna?

    EC : hehe.comel dan cun kan.

    ReplyDelete
  7. IY : oo..jpa.bakal doktor kan?

    ReplyDelete
  8. thu tak husna tu umh dekat kte.. tpi tak dapat jemputan tak g la hehe...sg pinang, balik pulau, penang ~

    ReplyDelete