Thursday, September 13, 2012

GA kakinakl.com


Assalamualaikum w.b.t.

Tengah 'berjalan' dari blog ke blog, nampak GA ni. Macam menarik je kan jadi terhasillah entry ini. Hehe.


**************************

Saya nak Dermalogica GA dari kakinakl.com kerana saya tidak pernah menggunakan produk ini dan saya sangat teringin untuk mencubanya apatah lagi jika diberi secara percuma *wink. Saper tak tahu brand Dermalogica ni kan. Sebenarnya, saya dah tak tahu nak pakai produk apa untuk kulit muka ni sebab hampir semua yang saya pakai, nampak seperti tidak berkesan langsung. Harapnya, jika dapat produk ni dari kakinakl.com mungkin akan dapat menghentikan pencarian saya untuk mencari produk yang sesuai dengan kulit muka saya ini.



Inilah barang yang saya pilih.Tak pernah cuba lagi jenama ni sebab quite pricey.huhu


Sesiapa nak join GA ni, klik di SINI.






6 comments:

  1. falsya xboleh pakai produk nie..selalu pakai cellnique..itu je yg kene ngan muka nie..;D

    ReplyDelete
  2. Salam. Singgah daripada blog Kak Ina melalui GA yang sama. Goodluck ye awak.

    ReplyDelete
  3. Datang mencelah..heheheh
    Salam kenal
    Datang menjemput join segmen saya :
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
    Kini penyertaan 102 orang !!!
    Jom blogwalking dan tambah follower!!

    ReplyDelete
  4. bestnya da jmpa produk yg ssuai dgn kulit.takyah mncri-cri mcm sy ni.huhu

    ReplyDelete
  5. terima kasih sudi join..tunggu keputusannya yer

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend