Monday, November 5, 2012

Durian Crepe Ep 2

Assalamualaikum w.b.t.


Hari tu dah janji nak buat entry sambungan dari entry durian crepe ni.


Tapi yang sedihnya, saya tak snap gambar banyak-banyak. Entah. Takde mood. Saya ni pelik sikit. Bila tang durian ni, saya sangat sangat la tak suka bau dia. So masa bawak balik durian crepe ni. Ya Allah, bau dia sangat kuat. Ehh...bau durian memang la kuat kan...hehe..Masa tu memang takda nafsu nak makan. So simpan dulu dalam freezer. Tudiaaa, bukannya tempat sejuk biasa tapi tempat sejuk beku tu. Hehe.


Tak lama lepas tu, baru rasa nak makan. Lagipun orang kata, makan masa sejuk-sejuk sangatlah lazat. Makanya saya pun keluarkan la dari peti sejuk tu dan ini lah rupa DC yang sempat di'snap'.





Kecik je durian crepe ni. Masa dulu saya makan punya lah besar. Tapi ye la...saiz bergantung kepada orang yang membuat DC ni. Lagipun, no wonder la harga murah compare dengan DC yang lain. Yang saya beli ni, 6 ketul RM10. Saiz dia cuma besar sikit (ke lebih kurang tah..) dari cantuman jari telunjuk dan jari hantu.


Rasanya....seperti orang ramai perkatakan...yup...sungguh enak...*drooling haku..
1 bite equal to seketul tu..sebab kecik sangat.hehe. jadinya memang tak cukupla.
Rasa nak makan banyak..banyak dan banyak lagi. Huhu..


Sapa dah cuba makan?




3 comments:

  1. last akak mkn 2 thn lepas. bila nak beli je asiklah takde..tension tau.

    ReplyDelete
  2. falsya pun nak try cube wat sendri gak...hehehehe..skang nie mmg betul fenomena crepe durian kan..padahal dh lama dh falsya duk makan..;)

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend