Followers

Saturday, December 15, 2012

1.2.34

Assalamualaikum w.b.t.


Siapa kata tarikh cantik seperti 12.12.12 dah habis. Eh...ada lagi la...tarikh hari ini dan satu lagi 20.12.2012. Ha...cantikkan...eh..bukan tarikh hari ini, 15.11.2012 tu. Tapi tarikh dalam kalendar bulan islam. Bulan Muharram kan sudah melabuhkan tirainya semalam.


Jadi hari ini bermulalah bulan Safar, bulan ke dua bagi kalendar Islam untuk tahun 1434 Hijrah. Alhamdulillah. Masih bernafas dan masih sihat lagi sehingga ke hari ini. Semoga terus diberikan anugerah ini. Amin.


Jadi, saja saya nak abadikan entry khas untuk tarikh yang cantik ini. Alhamdulillah, last assignment saya untuk semester ini akhirnya dapat juga disiapkan hari ini. Setelah beberapa hari tertunggak. Banyak hari kot. Ada je halangan dia. Akhirnya siap jugak. Dah selamat emel kepada pensyarah pun, Alhamdulillah  =)


So hari ni nak bersukaria dan mengambil aura orang kahwin la (nak pergi kenduri kahwin ;p). Korang pergi kenduri kahwin tak?


1 comment:

  1. hehehe.. 1.2.34.. Mo takpi kenduri kahwin pun.. rindu nak makan nasi kenduri la pulak

    ReplyDelete