Saturday, December 8, 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum w.b.t.


Selamat pagi. Akhirnya, di awal pagi Sabtu, saya berjaya juga menyelesaikan masalah (masalah la
  sangat kan ;p). Tadaaa....entry sekian lama yang tiada gambar.

First of all, i would like to thank nadia and eca for giving me the idea what is going wrong. Unfortunately, thats not the problem. Honestly, saya memang ada baca tentang entry-entry kat blog orang lain tentang kuota gambar dan melebihi had yang sepatutnya etc. Tapi masa saya nak upload tu, warning Quota Exceeds tu tak naik pun. Ke memang dia tak naik? Faham-faham sendiri je?


ok...sebelum ni, saya bukak blog through Opera browser. Boleh je selama ni kalau nak upload sebanyak mana gambar pun. But, lately, button Browse untuk kita select gambar yang kita nak upload tu takda...non hado...itu yang pelik. Mungkin Opera tengah ada problem kot. Sesuka je buat assumption.Hehe...Bagi menerangkan dengan lebih terperinci, ha...ni saya print screen. Erkk...korang boleh nampak la apa yang saya buatkan...hehe...





Memang takde button Browse tu. Tak kira la sebanyak mana pun saya reload...refresh...re...apa lagi...memang tak naik pun....


Dah banyak kali attempt guna Opera, kita tukar la pulak. Back to basic. Guna I.E je. Alhamdulillah. Berjaya!!!



 Nampak tak bulatan merah tu?


Ok..Lepas ni guna Internet Explorer je la. Nak advance, guna internet browser lain. Alih-alih....I.E. jugak kamu. Huhu...


Erkk...kawan-kawan...korang guna internet browser apa?




2 comments:

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend