Followers

Thursday, January 17, 2013

Deserts oh deserts

Assalamualaikum w.b.t.

Baru lepas tengok galeri pics dalam hp ni. Baru sedar betapa banyaknya gambar makanan dalam hp saya ni. Nak share la kat sini. B-)

McD saya boikot sekarang ni so no more sundae dari mcd. Oh..Prosperity burger...curly fries...harap-harap bertahan la.


Ok, kat bawah ada macam-macam gambar. Sila jamu mata yer ;p. Tu semua gambar lama yer. Tahun 2012 punyer. Hehe.

Ha...kfc da ada krusher baru, Nescafe crunch kot nama. Hari tu ada saya up satu entry kan...eh..ada kan..tetiba lupa pulak..

Eh, kfc sekutu dengan mcd juga ke??






Saper geng dengan saya suka makan cekelat?¿ :-P

3 comments:

  1. akak kurang suka coklat tp kalau coklat berkaramel mmg suke sgt..coklat sesaja no no no

    ReplyDelete
  2. salam..blog walking here...jemput ke butik kami..=)

    ReplyDelete
  3. laparrrrrrrrrrrrrrr T________T

    ReplyDelete