Followers

Thursday, January 17, 2013

Sanah Helwah =)

Assalamualaikum w.b.t.



Credit Google


Hari ini adalah hari Khamis, 17 Januari 2013 bersamaan dengan 5 Rabiulawal 1434 Hijrah.

Apa yang istimewanya hari ini?

Alhamdulillah, bertambah satu lagi angka bagi usia saya untuk tahun 2013 ini. Sekejap je masa berlalu sekarang ni. Dah bertambah usia, patutnya bertambah la ilmu di dada, tak kira la ilmu agama ataupun ilmu alam (eh..macam pernah dengar je) . Perangai pun tak boleh la macam budak-budak lagi. Errkkk.;p

Tak nak cerita dan celoteh panjang-panjang, doa dan harapan saya semoga tahun ini memberi sesuatu yang lebih baik daripada tahun-tahun sebelum ini. Banyak perkara dan tugas yang belum diselesaikan dan dicapai lagi. Masak pun tak pandai lagi..Oooppss..hihi


Doa saya,


Credit Dr. Cinta

Inshaa Allah.


2 comments:

  1. Happy Birthday!!
    husna ameen kan doanya ye..=)

    ReplyDelete
  2. happy besday fizah..semoga impian fizah tercapai..hehe

    ReplyDelete