Followers

Penangan Br1m

Assalamualaikum w.b.t.

Saya tak dapat br1m.ok, bukan nak cerita yang tu. Tapi nak cerita kesukaran yang pihak pos malaysia hadapi bila cakap pasal br1m ni.

Tengokla gambar.

Betapa banyak surat yang belum sampai ke tangan penerima. Bukan nak komplen tapi nak bagi nasihat sikit.

Kepada sesiapa yang nak apply Br1m lepas ni, tolongla isi maklumat anda dengan lengkap supaya senang para posmen nak cari rumah anda. Bila dah bagi alamat tak lengkap, macam mana nak ambil duit. Kang nanti kata kerajaan tak nak bagi duit pulak. Oopss...censore di situ.

Okla.Sekian pemberitahuannya.hehe

5 orang nak bagi idea:

  1. kire byk jugak la tuh kan..kite pun xdpt BR1M..mmg xapply sbb mcm xdpt jer...

    ReplyDelete
  2. kak, kalau contohnya posmen tersesat lagi pasni. kalauuu la kann :p meh hantar ke alamat rumah nadia pon bolehhh. mesti tak sesattt :P

    ReplyDelete
  3. aikk, mana pegi komen nadia tadi? dapat tak kak?
    tiba2 hangg

    ReplyDelete
  4. la nape tak dpt? sbb study lagi eh?

    ReplyDelete
  5. Uihh.. Banyak tu.. Ksian siapa yg masih menanti, tp yela kan klau alamat xlengkap ni camne nk hantar

    ReplyDelete