Followers

Wednesday, March 27, 2013

The Big Bad Wolf

Assalamualaikum w.b.t.

Sebelum ini asyik dengar, tengok dan baca tentang Bigbadwolf. Akhirnya, semalam sampai jugak saya ke pesta buku yang gila-gila ini tapi...tapi...tapi..bukan kat KL la. Saya pergi yang di Penang. Memang tak tahu pun sebenarnya, tapi ada kawan saya ajak, apa lagi, terus on je. Memang best tengok harga buku kat sini. Sangat-sangat murah. 'The books are too much cheaper to be stolen.'haha..

Lama jugak saya kat pesta buku tu tapi....in the end tak beli pun. Hihihi. Sebabnya...saya fikir punya ka banyak jurnal dan artikel kena baca, ada ke masa nak baca buku cerita ni?:-P

No comments:

Post a Comment