Thursday, July 25, 2013

Saya suka Ice Blended! Eh..

Assalamualaikum w.b.t.


Cerita lama. Saya cuba Ice blended dr. Cafe ni berdasarkan dua sebab. Initially, saya terbaca entry kat satu blog ni. Baca komen dia tentang dr. Cafe, then teringat kawan saya pun ada cerita jugak pasal coffee and ice blended dr. Cafe ni lain dari yang lain.

Hari tu, jalan-jalan kat Jalan TAR. Kalau pergi jalan Tar, memang taksah kalau tak beli ice blended Kopi Satu. So lepas beli ice bloended Kopi Satu, jalan-jalan la kejap ke Maju Junction sambil bawak ice blended ni. Saya ni kalau minum air, lambat sikit nak menghabiskannya. Tu yang bawak ke sana sini. Huu.

Dah penat berjalan-jalan dalam Maju Junction tu, kami pun berpatah balik nak ke Sogo. Tengah jalan-jalan dengan kawan saya dari Maju Junction nak ke Sogo tu, in between, beg kertas yang saya letak bekas minuman ice blended tu loose dan terjatuh kat atas jalan. Ouchh...banyak lagi air tu. Frust la saya..Orang kiri kanan pun tengok semacam je. Saya...buat dek je. So, terperasan ada dr. Cafe dalam satu bangunan in between Maju Junction dan Sogo. Dalam hati, ada hikmah ni ice blended Kopi Satu tu jatuh. Nak bagi peluang untuk saya rasa ice blended dr. Cafe la ni. Kena fikir positif...so..kawan-kawan...anything happen, think positive hokkay..;p







Tak ingat ambil ice blended apa tapi kalau tak silap caramel la...ohh...caramel is my favourite then, now and forever...ehh...hehe


1 comment:

  1. my feveret selain starbucks..suke minum kat dr cafe nie sbb rase die mcm just nice je..hehehehe

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend