Monday, December 30, 2013

Akhirnya... Cheesekut berjaya dibuat!

Assalamualaikum w.b.t.


Ini cerita lama. Hehe. Baru nak cerita. Ala, tak kisah la. Janji saya cerita jugak.kan..kan. Disebabkan fenomena 'Cheesekut' melanda para blogger tak lama dulu, saya pun terpengaruh la jugak. Teringin nak buat sebab tengok resipi macam senang. Tak payah bakar or kukus. Cuma sejukkan dalam peti sejuk saja. Saya buat guna bahan-bahan kat bawah ni:





Ok, ni proses pembuatannya. Resipi? Google je. Banyak ja internet ni. Hehe.




Oh..yang gambar last tu, saya taburkan milo. Lepas tu sejukkan dalam peti ais semalaman. Gambar yang dah siap, lupa lak nak transfer. Saya guna biskut cream craxkers. Macam tak ok je. Next time (erkk..macam tak de je next time ;p) boleh guna biskut lain. For me, cheese ni buat saya cepat muak. So, macam tak buat je lepas ni unless craving sangat-sangat. Hehe.ok...da~


No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend