Friday, January 10, 2014

EXO and 2ne1 pulak!

Assalamualaikum w.b.t.

Salam Jumaat!

Sekarang dah ada new interest towards EXO and 2NE1.
Hari tu, memang tak minat langsung. Disebabkan adik dan adik sepupu, sikit-sikit 'play' lagu EXO di handphone mereka, lama-lama dengar, eh..sedap la pulak. And now, dah minat pulak dekatgroup ni.


Google

Keoptaa :p


Satu lagi, group 2NE1. When it comes to KPOP, saya cuma minat male/boys group. Sebab...sebab...female/girls group ni dia punye seksi..masyaAllah...huh.tu yang tak minat. Tak suka sangat la. Lagu tu layan la jugak. So, its hard for me to browse the internet and check their biography.

But now, tetiba minat 2NE1 dan saya tengah browse biography mereka. Haha...lawak dengan diri sendiri. Dulu tak minat, now minat pulak. Sebelum ada sahabat saya yang sangat..sangat..sangat into KPOP, dia suggest, u cuba la dengan lagu 2NE1..group ni lain dari yang lain.Waktu tu saya, hmm...ye ke...best ke...tak amik port sangat.

Tapi bila tengok running man yang guest nya adalah 2NE1,

courtesy Google
Ok, seksi jugak diorang ni lepas saya google. T___T. Tapi apa boleh buat, artis korea memang gitu kan.


** Nak belajar bahasa korea!!!

*Entry yang tah pape kan. Kan dah kata blog ni akan banyak bercerita pasal artis KPOP. Hehehe..

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend