Followers

Friday, February 21, 2014

Aku Ada Wali

Assalamualaikum w.b.t.

Salam Jumaat.


Cerita baru di TV Al-Hijrah. Eh..tak baru sangat lah. Dah nak masuk Ep 6 dah pun. OST pun sedap. Serius!


 Image by Google






Tak silap cerita ni based on novel Aku Ada Wali oleh Fatimah Syarha. Saya suka sangat novelis ni. Dengar dia berceramah. Lembut je suara. Menusuk ke dalam kalbu apa yang beliau ceramahkan tu.
 

Best jugak cerita ni. Boleh dijadikan garis panduan untuk saya. In sha Allah. Kadang-kadang, kita manusia ni, hati berbolak-balik. Iman pun sama. Moga Allah melindungi kita semua dari terkeluar dari landasan yang sebenarnya. Amin.

Jika dilamun cinta, Ingat strategi 3P: Pause, Priority, Pergi. (Ini cinta sebelum kahwin ye)





1 comment: