Thursday, February 13, 2014

Cala Qisya buat sale untuk Tutu Dress

Assalamualaikum w.b.t.

Lately, saya berkenan sungguh dengan barang-barang kat Cala Qisya. Hari tu dah pergi Butik Cala Qisya, nak beli sangat baju Tutu dress dengan Lacey Ara Jubah yang famous amos tu. Tapi bila dah sampai, tak banyak pilihan warna dan saiz yang ada. Berbelah bahagi juga nakbeli atau tak. Akhirnya, daripada kempunan, saya decide untuk beli lacey ara jubah dual tone. Sebab dah bekenan sangat dengan baju tu. Kain, warna, design dia cantik sangat. Walaupun size yang tinggal agak besar jugak dengan saya. Huhu. Tapi beli jugak, but i'm thinking to let go. Nanti saya buat satu entry ok.

Yang tutu dress pulak, memang otw nak pergi tu dah decide nak beli. Tapi bila tengok size tak banyak yang tinggal, bila try nampak macam tak kena je dengan badan saya. Tu yang tak beli. Tapi bila tengok orang pakai and post di instagram, cantik la pulak. Haihh..inilah perempuan. Bila tak beli, asyik terbayang juga.


Semalam buka saja facebook, naik news feed pasal tutu dress Cala Qisya ni. Mereka nak buat sale Tutu dress ni. Sale sebab baju ni ada minor tailor defect. Hanya ada 134 helai sahaja rejected tutu maxi dress.jumaat-sabtu ini di butik shah alam dan jb. So, bertuah la siapa-siapa yang ada kat sana. Eh semalam saya baca komen kat gambar-gambar diorang, siap ada yang dari brunei nak turun ke shah alam semata-mata nak beli Tutu dress ni. Tu dia, betap kuatnya aura cala qisya ni kan. 


Ni gambar saya curik dari fb CalaQisya. Hehe.

 
Nampak banyak giler kan. Tapi percayalah. Kejap je boleh sold out. Salute betul dengan dua beradik anak En Khairuddin ni, Farah and Yana buat bisnes. Mula la berangan nak buat bisnes butik jugak. Hehe, Berangan tak salah. Langkah pertama untuk mengejar impian. Eheh.

Ok, tu je nak gebang. Wassalam.


5 comments:

  1. Sejak ade anak nie dh lama xmenyopping utk diri sendri..xde ke gambo tutu dress tuh..mesti comel..;)

    ReplyDelete
  2. tutu dress mcm mne...nti nk terjah jugak la...nak tgk

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend