Monday, March 17, 2014

Biskut Rainbow

Assalamualaikum w.b.t.

*** Ada orang pening tak macam-macam entry keluar tapi gambar lebih kurang sama je? Hehe. Tadi saya update kat hp. Sebab gambar banya kat hp. Malas nak transfer masuk laptop. Lepas dah post entry, terus buka blog kat laptop dan mengarang ayat seterusnya update semula. Tak feeling sebenarnya nak update blog kat hp ni. Feeling la sangat kan. Ape da.. =p


Sape dah pernah makan biskut rainbow aka biskut lidah kucing?
Saya dah!!! Hehehe. Beli dekat orang yang kawan saya promote. Bila tengok je kawan saya review kata sedap biskut ni kat fb, ape lagi, terus saya contact orang tu.
Sedap sebab crunchy. Tak sedar kejap je dah nak habis. Kena tengok resipi ni dan buat sendiri. Baru puas makan banyak-banyak.

2 comments:

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend