Monday, April 14, 2014

Jalan-jalan Cari Makan di Pulau Pinang

Assalamualaikum w.b.t.

Episod ke-2 Jalan-jalan cari makan. Hehe. Ini kawan saya yang beria-ria nak ajak makan buffet kat sini. Buffet Lunch. Bila dengar buffet, ok. Best sebab boleh makan banyak...banyak..baaanyaaakk. Banyak gila kot. Gaya dia bercerita pun banyak juga variety of foods. So, okla. Lets try.




Tak ingat nama restauran. Huhu. Tapi restoran memang ala-ala cina. Nama pun restoran Cina. So for sure la, nak bagi yakin, saya google cari status halal. Lepas tu, dah sampai, tanya lagi kat staf situ. Ok.lega.



Overall, foods ok la. Ada yang sedap dan ada yang so~so dan ada yang tak sedap langsung. Hmm. Tapi taktaula kot-kot hari yang saya datang ni, menu tak banyak.

Kesimpulan yang dapat saya buat, saya sebenarnya takdela makan banyak sangat. Rugi kalau bayar mahal-mahal tapi makan tak banyak. Not fully utilize. Huhu.


2 comments:

  1. Sama la..sbb tuh kalau bulan pose xsuke buka kat hotel..lg prefer makan ala carte..makan buffet sgt la rugi..

    ReplyDelete
  2. Penang memang paling best untuk makannnnn

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend