Thursday, April 3, 2014

Lacey Handsock

Assalamualaikum w.b.t.


Keterujaan terbaru. Lace handsock. Cantik sangat-sangat. Worth to buy. Its really worth. Puas hati sangat-sangat. Sebab, waktu saya beli tu owner tengah buat promo eh ke sale. Hehe. Nak tau berapa harganya?


Jeng..jeng... harganya adalah RM 16 untuk 2. Exclude postage. So, jatuh satu handsock berharga RM 8. Huhu.. Mana nak dapat harga ni. Saya tak jumpa lagi la handsock jenis macam ni yang berharga bawah RM 10. Kebiasaannya yang saya nampak, harga adalah RM 15 takpun RM 12 (ini common) dan paling murah harga RM 10 untuk satu lace handsock. So, memang teruja yang amat la. Last week purchase dan akak tuan kedai ni dah pos hari khamis. Disebabkan beberapa masalah teknikal. Semalam baru sampai kat tangan saya.


Tak sabar nak buka parcel dan taraaa....!!





4 lace handsock yang saya beli. Mulanya saya nak beli warna lain tapi dah habis. Cepat sungguh sold out. So ada few options left. Antara option tersebut, yang ni la saya pilih. Bila tengok-tengok balik, cantik jugak warna-warna dia. Hehe.


Tak sabar-sabar nak pakai. Terus semalam pakai masa saya keluar dinner. Hihi.



Ya Allah, semoga aku istiqamah dalam melakukan perubahan ini. Amin.

#Letscoverouraurah

2 comments:

  1. best kan handsock mcm ni. Smg kita sama2 istiqamah dlm mencari redhaNya, amin

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend