Wednesday, May 14, 2014

Re-do and cleanliness in progress

Assalamualaikum w.b.t.

Hiatus for a while.


Baru hari ini berkesempatan untuk check semula post-post yang lepas. Kelakar bila baca my writing back then. Sangat kebudak-budakkan. So dah selamat revert to draft. Nak delete, sayang la pulak walaupun ada juga few entries saya delete.

Saya create blog sejak 2009, tahun akhir di universiti. So bayangkan tengah stress untuk siapkan final year project, ada masa lagi buat blog. Waktu tu, buat blog memang rasa macam tak ikhlas. Orang buat, kita pun buat. Tapi masa tu, saya jadikan blog ni sebagai diari. Jadi, sangat la banyak luahan perasaan zaman dulu-dulu. Itu yang buat saya nak tergelak.

Kadang-kadang rasa nak buat blog baru. Yess. Memang dah pernah buat new blog. Tapi entah macam mana, lama-lama blog ni jugak yang saya banyak post entry. Akhirnya blog yang lama sudah jarang dibuka dan teru terlupa user name dan password.

Rasa macam nak tukar background dan template baru. One day..one day i will sebab benda ini perlu ambil masa untuk gode-gode coding dan cari background yang comel. Haha. Teringin juga nak upah je blogger yang buat bisnes untuk ni kan tapi belum masanya lagi. Nanti-nanti la mungkin.

Thus, title blog ni untuk buat semula dan bersihkan mana entry yang merepek dan merapu itu berjaya tapi tak sepenuhnya la. Heehh.

Yehet!




1 comment:

  1. heheh kelakar kan. budak2 sgt. kita pun sayang nak delete. so biar je la ekeke

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend