Followers

Sukma 2014 di Perlis


Assalamualaikum w.b.t.


Tahun ni, 2014, Perlis menjadi tuan rumah untuk SUKMA. 

Semenjak dah meningkat dewasa ni...ceewahh...tak berapa nak minat sangat dengan sukan-sukan ni berbanding zaman remaja dahulu. So memang kisah tak kisah la kalau buat kat negeri mana pun. Tapi bila dah buat kat negeri tanah tumpah darah ku ini, kena la ambil kisah sikit kan. Habis...kalau orang tanya, asyik jawab tak tau je...malu cheq. hehe





Setelah beberapa hari SUKMA berlangsung, baru berkesempatan untuk pergi meliha-lihat stadium dan kawasan sekeliling. Ambil la beberapa keping gambar buat tatapan anda sekalian. hehe..
Suka sangat tengok bila meriah-meriah cam gini. Nampak hidup la sikit kawasan Kangar ni. Perlis kan negeri yang paling kecil so macam tak berapa nak meriah la compare dengan negeri besar dan sibuk macam KL nun.





Cantik kan lampu-lampu ni waktu malam. Saya suka tengok ;)


Korang pernah pergi tengok SUKMA? 

Tak kisah la kat negeri mana2 pun. =)

4 orang nak bagi idea:

  1. hahaa.. ingat join sekalii.. takpa ~~ melawatt tu perlu alang3 dah buat kat negeri sendiri.. ## atlet memanah dari unisza terengganu berjaya miliki pingat setakat neh .. alhamdulillan

    ReplyDelete
  2. xpernah tgk pun..haha. tp kalau buat kat sebelah umah baru pergi kot..hehe

    ReplyDelete