Monday, May 19, 2014

Tutti frutti yang diidamkan


Assalamualaikum w.b.t.

Dah lama tak makan aiskrim ni. 

Asyik menghadap aiskrim Walls Rainbow je. Sedap.

Hari tu, masa blogwalking ternampak la seorang blogger post entry tentang aiskrim tutti frutti.

Flavour baru, Horlick. Tiba-tiba rasa teringin sangat-sangat. 

Tapi boleh control lagi.

Tiba-tiba, petang tu mak saya suruh ambil adik saya dari kelas tusyen. Time saya keluar ofis baru pukul 6.20. Adik saya habis kelas pukul 7. Aiyoo..nak pi mana lagi kan.

Ting!!!

Teringat Tutti Frutti. Lepak jap la kat situ.


Tapi..tak lepak pun. Lepas pilih flavour dan bayar, terus masuk kete menuju ke tempat tusyen adik.

So makan dalam kereta je la sambil layan running man kat hp. Haha.









Saya pilih flacour choc devil ke apa tah (nama macam sedap gila2 je) campur dengan red velvet dan vanilla. Tapi flavour yang paling sedap, red velvet..eh..vanila pun sedap. Choc tu je tak sedap..dengan tekak saya la. Letak topping Bubble Pop dan sos caramel+strawberry+chocolate.
Bubble Pop tu rasa pelik je. Haha..Ni pun ambil sebab terpengaruh dengan blogger tu. Not my taste. Takpela, lain orang lain taste nye kan.

Ok..tu je nak cerita untuk hari ini.

2 comments:

  1. okayh..pasnie nak terjah keday kak tut..ehhh, tutti frutti..hahaha..

    ReplyDelete
  2. lamanya akak tak makan tutti frutti padahal kedai die dekat je dgn umah..

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend