Followers

Thursday, June 5, 2014

Berakhir sudah SUKMA 2014 di Perlis


Assalamualaikum w.b.t.

Semalam adalah malam penutup bagi SUKMA 2014 di negeri Perlis.

Haihh..tiba-tiba rasa sedih walaupun saya tak pergi langsung tengok perlawanan mana-mana sukan. Cuma pergi jalan-jalan tengok kawasan stadium saja. Sedih...sebab Perlis akan sunyi la balik selepas ni. Masa SUKMA ni la rasa macam meriah je. Seronok negeri luar datang ke tempat kita. Tah apa-apa je kan saya ni. Adeh...

Bila dah habis sukan ni, rasa ralat juga tak pergi tengok mana-mana match. 











Dah takde lampu-lampu ni dah (kot!)











Source




Sumber




Source
Tahniah kepada atlet terbaik...olahragawan dari Negeri Sembilan dan olahragawati dari Sarawak. Muda-muda lagi. Haihh..budak-budak muda dah cipta rekod. Bagus..bagus. Mereka dah pecah rekod untuk sukan masing-masing *thumbs up to u guys.















2 comments:

  1. Cantiknyeee lampu2 kaler2..kite penah gie tgk sukma..lama gile dh time tuh wat kat ipoh perak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantikkan ..tengok lampu2..tngok org jual2..tapi xtgk match pun.hehe

      Delete