Wednesday, June 4, 2014

Masih Menunggu


Assalamualaikum w.b.t.


Wah..ada yang teka betul la entry semalam. Hehe.. Tapi sabarr...lambat lagi kan...nanti akan diberitahu juga dan pasti i will blog about it more and more. So excited.


Masih ingat dengan entry ini? Sebelum tu, terima kasih banyak-banyak atas doa dan komen yang korang bagi. Saya hargai sangat-sangat :').


Sebenarnya..ehem..nak cerita tapi...disebabkan masih menunggu ... tak boleh cerita lagi.


Harapan tu masih ada. Petang semalam, bila dapat tau kena postpone 'ini', sedih sikit tapi saya tahu, mungkin ini yang terbaik. Pasti ada hikmah yang tersembunyi. Allah kan Maha Adil. :').


Kemudian, malam semalam, mak saya bagitau mungkin jadi, so just prepare je. Pagi tadi, masih menunggu lagi, bilakah 'ianya'. Moga-moga ada yang terbaik. Kesian kat tok saya, dia kata kalau ada umur panjang, dapat la dia p. Haihh..sedih pulak dengarnya. Kita yang muda ni pun tak tentu lagi kan. Huhu.


Korang, sorry buat tertanya-tanya. Saya pasti akan update tentang hal 'ini'. Cuma kena tunggu untuk kesahihan dulu. Doakan yang terbaik untuk saya ye.





4 comments:

  1. Assalam Fiz..terima kasih singgah di blog akak JM tu...akak mcm boleh guess je tempat nak pegi tu..sbb akak pernah kena tolak permohonan kerana tiada mahram..so in sha Allah kalau ada rezeki mesti tak ke mana..harap2 ada berita bain nanti...

    ReplyDelete
  2. Akak doakan yg terbaik..nnti dah confirm jgn lupa share ye...

    ReplyDelete
  3. Falsya: hehe.tunggguuuu ;p

    JM: huhu...komen akak bt sy nak menangis.masih menunggu lg kak :'(

    AR: Amin. In sha Allah.nanti saya cita.tq kak.

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend