Followers

Cer teka...cer teka..


Assalamualaikum w.b.t.


Lamanya tak buat entry kan. Serabut sangat last week. Sampaikan msg kawan lama aka kakak angkat masa kat universiti dulu pun tak sempat berbalas. Huhuhu. Sorry sangat kak!

Okeh...entry ni adalah intro kepada cerita cuti cuti saya.
Hari tu ada yang komen, saya bercuti ke jepun ke...huhu..jauh la kak. Ada yang kata ke hongkong. Ya Allah, moga kata2 korang tu jadi doa untuk saya sampai ke sana. :,)  Apa apa pun, budget belum mencukupi untuk ke sana. Saya pergi bercuti pun 3 hari sahaja, to be exact 2 hari sahaja sebab satu hari tu consider dalam perjalanan.

Okeh..dah bagi hint tu...kalau tengok pic ni,confirm dah tahu mana kan...tapi saja ja...nak test lagi...
Cer teka saya kt mana?
Hehehehe.. .


6 orang nak bagi idea:

  1. akak tahu...Singapore kan hikss..
    Lama tul x singgah sini

    ReplyDelete
  2. marina bay sands kat blkg tu...best2. apsal tak ajak? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi best kalau boleh naik atas tu kan...la..hr tu ajak...akak kan busy je..ehh..ke saya bz..hahaha

      Delete