Followers

Sangkaya anyone?

Assalamualaikum w.b.t.

Tengah belek belek gambar dalam hp, nampak gambar ni. Teringin sangat nak makan aiskrim kelapa or sekarang ni glamour dengan panggilan sangkaya (eh betul ke ejaan?). So hari tu masa jalan-jalan, terjumpa la satu booth yang menjualnya. Saya apa lagi, mengeletis la nak beli. Hehe

Sambil kakak penjual tu scoop aiskrim ke dalam buah kelapa, ringan la mulut saya bertanya satu soalan yang membuatkan saya menyesal dan tak nak beli. Dan-dan  hilang mood saya untuk makan aiskrim ni.  Nak tahu apa soalan saya?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Annoyed? Hehehe


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ok...ok..okla...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Saya tanya soalan ni (lebih kurang la, tak ingat dah) : Ni aiskrim kelapa betul-betul ke kak? 

Sekali!!! Tidak adalah jawapannya. 

Itu adalah aiskrim vanila. Hmmm... aiskrim vanila ye.... hmmm....baik beli kat kedai kan..kan..kan... Saya kata taknak la kak! Tapi dalam hati je la.


Disebabkan kakak tu dah scoop dan hias cantik (baca: dressing), so bayar dan beli je lah. Tapi makan dengan tak puas hati. Aiskrim cayaq. Huhu. Tak syok la...



Ni lah aiskrimnya. hmmmm....


*
*
*

Ni pulak aiskrim kelapa a.k.a sangkaya yang saya beli semasa pergi ke Thailand hari tu.



Banyak beza nya kan :') ....tapi apakan daya...


Korang dah makan sangkaya ni?

1 orang nak bagi idea:

  1. sangmiskin pun belum mkn ini kan pula sangkaya eheeheh

    apa? kakak tu tak jawap?

    ReplyDelete