Followers

Thursday, May 21, 2015

Kena serang

Assalamualaikum w.b.t.


Kena serang oleh seorang travel blogger!

Hari tu, tiba-tiba notification emel masuk bertalu-talu. Haih..apakah sampai banyak sangat emel masuk ni.


Lalu saya pun membuka inbox. Rupa-rupanya, notifikasi daripada blogger.com. Ada seorang blogger tu, bila dah masuk je blog orang, berderettt komen beliau. 
Macam kena sembur dek peluru. Dush dush dush. 
Hahaha.


Jangan marah kak! Hehe.
Gurau-gurau ye. :p
Tengok ni...






Berderet komennya.

Tapi memang saya perasan, sis JM ni jarang bersiaran a.k.a online tetapi jika beliau online ke blog sesiapa pun, akan beliau tinggalkan komen termasuk di entry-entry yang lama-lama dulu. Gigih betul.


Patutla la banyak fan. Boleh minta sign? Eh :p

6 comments:

  1. kih kih kih...ingat kan siapa yg serang tadi..rupanya diri senidiri

    ReplyDelete
  2. sis JM serang orang yg rajin singgah di blog je...x nk serang blog org yg x sudi maluuuuuuuuu..so...sorry ye Pija...x boleh nk terjah hari2 ...jadinya haruslah jika dah datang tu semua entri i khatam heee

    ReplyDelete
  3. Pija!!!! terima kasih...sis JM dah terima ole2 from u....suka sgttttttttttttt.......kamsahamnida!!!

    ReplyDelete