Followers

saya rasa....




Salam...


semalam saya duk mengadu kat blog ni pasal tak dapat gaji lagi kan...
alih-alih ada orang yang baik hati nak bagi pinjam duit kat saya.
aiseh...terharu dengan keprihatinan kamu itu.


tapi saya pot pet di belog ini adalah untuk mengurangkan ke'tension'an saya setelah menghadap benda yang menyakitkan jiwa itu.jangan ambil hati yer.


Alhamdulillah, hari ni dah masuk gaji setelah 6 hari lewat dari tarikh yang asal. Hmm...jumlah pun tak cukup.haihhh...macam mana staf tak lari kalau macam ni..oOOoppss...


kepada kamu itu, thanx tau.terharu nih..huhu...











1 orang nak bagi idea: