Monday, November 29, 2010

Suka suki dengan budak sekolah

Salam.


Hi semua....how are you guys?Ada baik?ada kureng?



Since hari sabtu ritu dah try nak update citer, tapi tak boleh upload gambar.

Tak bestkan...kurang best la if kita baca sesuatu tapi takde gambar kan...

Entry ni pun takde gambar sebab dah stress sangat...dah try upload pic tapi

still tak boleh...tak sabar nak update...sorryla takde gambar ye...


Ok...saya nak cite sikit tentang trip pergi KL last wednesday hari tu...
Tak sabar nak citer ni...so memang takde gambar la...tengokla nanti,
kalau ada kerajinan dan internet pun smooth je untuk upload pic...adela
next entry tentang tu..


Berbalik kepada cerita trip tu...meh nak bercerita. Actually, trip ni dianjurkan oleh cikgu sekolah saya. Naik train so memang kitorang tido atas train je la.Bertolak rabu malam, then sampai KL Khamis pagi.Berjalan-jalan kejap, malam Khamis naik train dan bertolak ke Perlis.Tido lagi atas train.Oh...lupa pulak, saya jadi macam guru pengiring jugakla...Monitor budak-budak.Nasib dah besar-besar..i mean dalam standard 3 to 5.Okla tu kan.Tapi yang selalu ikut saya memang boys yang standard 3. Agaknya saya sentiasa pegang camera....datz why diorang ikut je saya gi ke mana. Yela, almost everytime, memang kitorang bergambar je.Budak-budak ni pulak, pandai betul berposing.Layankan je la...haha...Tapi part shopping, sorry....hehe...korang pergila mana korang nak...mana boleh ikut orang perempuan kan...Saya takdela shopping ape pun...beli sebenoir bese2 je  nak bagi kat kawan-kawan...coz memang dah tak tau nak beli apa dah...Kitorang ada masuk dalam KLCC sebab nak naik lrt kat stesen KLCC...masa passing by Isetan tu...perghhh....menggoda iman dan jiwa ku....banyak giler sale....harga...takdela mahal pun....dalam hati....uwaa T_T....aku nak!...aku nak beli....nak beli....heaven je kalau boleh beli sikit...haha....


Dan bertekad ni....dalam bulan 12 ni mesti pergi KL jugak...Year End Sale...wait for me...haha....(^_^)





psst: nak tahu tempat mana kitorang pergi?next entry la yer...macam panjang je entry ni ;p










No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend