Followers

Mari Menari: Akhirnya MM Razif Juara!

Assalamualaikum.


Hai semua. Malam ni ada final Mari Menari, ada sape-sape tengok tak?



Bestkan..akhirnya pasangan Razif menjuarai pertandingan ini...dah agak dari awal sebab dari segi tarian, pasangan ni memang mempamerkan ketangkasan dan kekemasan yang tinggal dalam langkah menari mereka berbanding pasangan yang lain. Setiap kali tengok diorang menari, i will have a goosebumps...haha..


Pasangan Ariz pun memang tak kurang hebat. Sangat comel Syikah tu. Baru tau yang mereka sebenarnya muda lagi dari cik FiZ. Haha...Muda-muda dah kawin dan ada anak sorang dah. Tengok muka macam dah matang je...Tapi diorang punya tarian memang mantap jugak dan memang memberi saingan yang sangat sengit pada pasangan Razif.


Cuma yang tak bestnya kali ni, tarian untuk satu-satu pasangan tak banyak dan sangat singkat. Tak puas sangat. Part yang paling best bilamana bekas Raja lawak tiru balik aksi-aksi pasangan dalam Mari Menari ni. Sangat terhibur, saya tengok sampai tergelak+keluar air mata. Betapa dahsyatnya lawak diorang.


Anyway, sangat best MM Razif, yea la...dapat rumah sebuah...bertaraf 5bintang pulak tu...fully furnished...bestnye...bilala saya nak dapatkan...T_T





Congratz to MM Razif!





Capture from Murai.com.my







0 orang nak bagi idea:

Post a Comment