Wednesday, March 30, 2011

Tak boleh transfer pulak

Assalamualaikum.



Selamat pagi. Hari ni, hujan masih lagi turun dengan lebatnya. Ada kawasan dah naik air dan terpaksa dipindahkan. Harap-harap kawasan rumah saya masih baik.Risau jugak ni...


Sekarang ni....masalah.....masalah...masalah...ehh...ni masalah semalam sebenarnya.hehe...saya nak transfer gambar tapi tak boleh detect pulak hp ni. Aduh....kenapa la hp ku itu buat hal pulak time ni. Dah remove then plug balik but still cant detect...


Ni yang membuatkan saya berfikir untuk .....ishh...tak bule...tak bule....sayang la pulak....tapi...sayang sayang pun, ada jugak aku usha hp lain...haihh....banyak sebenarnya saya nak upload gambar kat sini.





Semalam saya pergi ambil kek...kek yang saya idam selama ni la....yang TERbuat sape-sape tengok entry tu terliur....hahaha....meh nak remind balik....:p



Lepas tu, saya jugak dapat satu parcel. Masa nampak tu, terfikir jugak, ada ke aku beli apa-apa online...? Then bila tengok je nama kat atas sampul tu, yeayyy....dapat hadiah....best-best...memang dah lama saya nak beli 'sesuatu' itu, sekali dapat pulak as a gift. Alhamdulillah, syukur...murah rezeki orang yang memberi tu. Dah la masa nak bayar kek tu, dapat pulak diskaun...then lepas amik kek, abah saya ajak pulak pegi makan-makan....beliau yang belanja....alhamdulillah....syukur....semalam memang murah rezeki la...(^_^)...




TQ for reading (^_^)

















No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend