Wednesday, June 29, 2011

Rindu mereka

Assalamualaikum w.b.t.


Saya rindu, rindu pada mereka yang sentiasa ada untuk saya. Mereka itu....parents saya, mak dan abah, tok-tok, dan adik-adik.Haihh, menghitung hari untuk balik je ni. Harap-harap berjalan lancar la. Cemburu pada kawan-kawan yang sentiasa pulang ke kampung halaman, berjumpa family masing-masing. Memang betulla, kalau sentiasa dekat, kita tak dapat merasai perasaan rindu itu. Bila asyik berjumpa, macam saya dengan adik-adik saya, gaduh je memanjang. Tapi takdela gaduh sampai tahap bertumbuk-tumbuk tu. Tu zaman budak-budak adela. Fuh, ingat-ingat balik, memang dulu saya sangat ganas.Ye la, hidup dikelilingi saudara dan adik lelaki. Sifat feminin tu tak banyak la macam hari ni. Huahua...Tapi bila dah jauh ni, rindu la pulak kat diorang. Hahaha..macam klaka pun ade. Hmm...ada satu hari tu, saya teringat sangat kat tok saya, then ada waktu, dia yang telefon saya. Tok..tok....(senyum sorang-sorang bila ingat perilaku tok saya yang terlalu ingin mengambil tahu hal peribadi saya..hehe)




ok...takde idea da..babai~



TQ for reading (^_^)





No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend