Sunday, September 25, 2011

Pergi atau tidak

Assalamualaikum.


Dalam masa beberapa jam/minit, saya perlu berjumpa seseorang atau beberapa orang, entah, unknown and stranger but i have to meet them. Actually i have to meet them with my friend but for some reason, she cant attend it. So, i'm just going by myself. Tapi, bila dah kena pergi sorang-sorang, terasa seperti malas pun ada tapi daripada duduk je kat rumah, baik saya pergi dan mana tahu, ada rezeki saya di situ. Oopss...hehe...too early to mention it in here. Tapi..nak pergi ke tak ehh....


Google


Lepas dah habis meeting tu, saya akan berjumpa abah saya pulak. He's coming to KL and of course as a good daughter ;p..i'll have to meet him. Okla...i'll have to prepare for 'that' meeting first. Till them...da~


Wassalam.





No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend