Thursday, December 27, 2012

Jom Menderma untuk anak-anak yatim Rumah Amal Kasih Bestari


Assalamualaikum w.b.t.


Kagum dengan semangat seseorang ini lalu terhasillah entry ini dalam usaha saya untuk spread out the news. Orang yang dimaksudkan adalah cik adik Nadia ni..Bersemangat sungguh dia untuk membantu 'bunga-bunga syurga' ini dan seterusnya turut membangkitkan semangat saya walaupun dari jauh dan walaupun tak sebanyak mana.




Harapnya adalah seorang dua yang sudi menghulur sumbangan...

ni ayat saya copy paste dari blog Nadia ;



Tolong saya untuk tolong mereka. T__T jasa korang saya takkan lupa sampai bila-bila. saya akan serahkan kesemuaaa sumbangan anda kepada mereka pada24hb Februari 2013. saya sangattt terharu dan berbesar hati jika korang sudi dan boleh membantu saya untuk sebarkan entry ini. bayangkan jika setiap orang sudi mendermakan RM1, sepertimana kita selalu sedekahkan kepadapeminta sedekah di kedai-kedai makan mahupun kaki lima, kalau 100 orang, kita akan dapat RM100. kalau 1000 orang? kalau lebih? hanya Allah yang mampu balas semuaaaaaa kebaikan korang. terima kasih kawan-kawan.   

" Ya Allah, lindungilah mereka, permudahkan lah semua urusan mereka, murahkanlah rezeki mereka, di dunia dan diakhirat, Amin."



*********************************

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila baca entry tersebut di blog Nadia.

Sekian, wassalam.


No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend