Followers

Jangan banjir....huhu




Dua tiga hari ni, asyik hujan lebat je...astro memang tak boleh tengok la....4 5 channel je yang boleh dan seterusnya menyakitkan hati aku sebab bil sentiasa berjalan...huh...




hari ni, hujan masih lagi turun malah bertambah lebat...tadi masa nak amik adik kat sekolah, hujan lebat sampai pandangan kabur kat cermin. ini bukan kes udara di dalam terperangkap ye tapi memang hujan lebat sangat.peristiwa banjir besar beberapa tahun lepas masih terbayang...




Ya Allah, aku memohon padaMu agar hujan ini cepat reda, jangan lah timpakan banjir kepada kami.


Tadi masa bukak facebook, saja baca status kawan-kawan, ada yang dah siap-sedia angkat barang-barang umah seperti mesin basuh, sofa dan pelbagai lagi....takutnya...harap-harap cepat reda cik hujan....huhu...















1 orang nak bagi idea:

  1. oo kat sana still ujan ea. kat kuching tak. panas sentiasa. Zie doakan gak agar ALLAH redakan ujan kat sana :) Aminn...

    ReplyDelete