Friday, May 21, 2010

AF??


Tetiba nak tulis pasal AF...Akademi Fantasia...apsal ek...hurm..aku ni xminat sgt AF ni...mmg xlayan sgt...cuma AF 1 dlu memang aku layan...tiap2 hri tgk diari diorg..best sbb time tu diorg xtau ape2..diorg xtau pon yang perckpan and xtvt shrian diorg dirakam n disiarkan kt tv...stu dunia blh tgk diorg n perangai sbnr diorg...tp AF skrg...nmpak mcm xbest la..tahla..sukar utk dihuraikan..tp mmg x bestla.....

Tetiba..lately, aku layan la plak diari AF ni...sbb ap??sbb rncgan tv tu dh bosan..ada stu2 hri tu...even ade byk channel tp langsung xde cite yg best bg aku...so..demi utk menghilangkan kebosanan ni, tgkla kjap af tu..last2...aku tersangkut dengan mamat ni...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

picture by mr google from saujana webpage




upenye si shahir ni pernah join group nasyid saujana...aku mmg minat giler dgn kump ni time skola mngah dulu...minat sgt2...tp seiring dgn peningktn usia..cewaahh..dah x layan saujana...tp shahir ni join saujana skjp jer...sthn kot..time tu dia blaja kt mtrik uia.skrg ni, xpastila smada dia still blaja kt uia or tak...apa2 pun...aku xkan afundi dia...bkn xnak support dr segi tu tp mcm xelok lak...ni fahaman masing2 dlm bab agama...jadi aku just support dia tru tv je la..tgk dia perform mcm mna nnti time final af...harap2 dia bjaya la dlm bidang yang dia ceburi...sekian~






No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend