Tuesday, March 25, 2014

Selamat pengantin baru sahabat!

Assalamualaikum w.b.t.


Ini cerita minggu lepas, hari Jumaat malam punya cerita. Hehe.


One of my good friend, Izma dah selamat bergelar isteri orang. Saya kenal dia sewaktu mula bekerja dahulu, back in 2009. Kerja sama-sama sampai 2011. Kemudian, saya berpindah kerja tapi dalam masa yang sama kami masih berhubung. Dan tahun 2012 kami ambil keputusan untuk sambung belajar sama-sama di universiti yang sama cuma bidang saja berbeza. Sempat jadi roomate untuk satu semester. Lepas tu duduk rumah sendiri. Berulang dari rumah je senang. Kelas untuk pengajian master tak banyak. Dalam seminggu cuma 3 atau 4 kali. Bergantung kepada jumlah subjek yang didaftarkan. Kalau daftar 3 subjek, maka 3kali seminggu la jawabnya.


Sebenarnya saya kagum dengan mereka sebab mereka ini boleh dikatakan long distance relationship. PJJ. Sangat jarang mereka berjumpa. Mungkin setahun sekali or dua kali je berjumpa. Jadi tak hairan lah hp sentiasa di tangan makcik ni. SMS memang sentiasa.Kejap-kejap berbunyi je hp tu =p.


Saya panggil dia makcik, dan dia panggil saya makcik. Saja suka-suka kami bagi gelaran tu. Kalau orang lain dengar, mesti pelik. Oh..how i miss u makcik. Lepas ni dah jarang berjumpa. Dah jadi isteri orang


Both of you will make a good couple and... cute son and daughter soon ;)



Tak tau nak kata apa. Huhu.


Ehhh..ini dah jadi enty lain dah. Punya panjang lebar saya menaip =p.

Tujuan utama entry ini adalah untuk saya ucapkan 
Selamat Pengantin Baru buat Izma dan Sham. 
Semoga berkekalan hingga ke Syurga Jannatul Firdaus.



ps: Jangan lupa contact aku lepas ni ye makcik. Dan doakan aku sekali ye <33 .="" p="">

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend